Известие

Collapse
No announcement yet.

Бяга масълце

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бяга масълце

    Здравейте колеги! Нов съм в форума и от скоро, около 3,4 месеца имам алфа 159, 1.9 GTDm. Всичко беше перфектно докато не счупих турбо на морето и се наложи да го сменям с втора употреба в Бургас. Малко след смяната колата започна да губи масло, може би 50,100 грама на 1000 км. Когато я отвориха да и махат вихровите клапи се оказа, че 2 ги нямаше, една беше паднала в колектора и една си беше на мястото, отстраниха ги, но не отварях двигателя за да гледам за нещо в цилиндрите защото колата работи като часовник а според майстора тези 2 клапи са паднали мн отдавна защото имало мн нагар. Та въпросът ми е, кое от двете ви се струва причина за загубата на масло? Колата е на 220 000 от Швейцария 2008 година. Благодаря ви предварително!

  • #2
    Може причината да е във турбото втора употреба. Но 50/100 грама на 1000км за дърта турбо кола си в съвсем в нормите според мен
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

    Comment


    • #3
      Забравих да кажа, че маслото, което са сложили при смяната на турбото е бардал, до колкото знам трябва да е селения и в тази връзка има ли шанс да е от маслото? (преди смяната на турбото не пипаше маслото).

      Comment


      • #4
        Най вероятно турбината ти духа масълцето или имаш скрит теч някъде...

        Comment


        • #5
          Бардал е чудесно масло, така че не мисля, че е конкретно от него. Преди хубаво не е харчела масло, но пак казвам втора употреба турбото може да има дребни луфтове или ти много да даваш зор на колата. Така или иначе 100гр./ 1000км е смешно малко. Колега, карай си колата докато те радва. Моята 159ка не ме радваше и я продадох
          '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
          Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщение
            Здравейте колеги! Нов съм в форума и от скоро, около 3,4 месеца имам алфа 159, 1.9 GTDm. Всичко беше перфектно докато не счупих турбо на морето и се наложи да го сменям с втора употреба в Бургас. Малко след смяната колата започна да губи масло, може би 50,100 грама на 1000 км. Когато я отвориха да и махат вихровите клапи се оказа, че 2 ги нямаше, една беше паднала в колектора и една си беше на мястото, отстраниха ги, но не отварях двигателя за да гледам за нещо в цилиндрите защото колата работи като часовник а според майстора тези 2 клапи са паднали мн отдавна защото имало мн нагар. Та въпросът ми е, кое от двете ви се струва причина за загубата на масло? Колата е на 220 000 от Швейцария 2008 година. Благодаря ви предварително!
            Преди малко писах, че вчера се рових в ингилизкия юзър мануал. За нормален дават разход на масло до 400 мл/1000 км, като уточняват, че зависи от стила на шофиране и терена!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
              Преди малко писах, че вчера се рових в ингилизкия юзър мануал. За нормален дават разход на масло до 400 мл/1000 км, като уточняват, че зависи от стила на шофиране и терена!
              Това, ако е нормално, то аз трябва да съм ненормален да си купя такава кола....))
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Това, ако е нормално, то аз трябва да съм ненормален да си купя такава кола....))
                На VW e 700 na 1000km
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Не знам... моята ми хабеше масълцето когато е настъпвах предимно извънградско ... на 10к км към 600 700гр доливах,сега е вкарах в бокса и се оказа,че в кулера има дооста масълце от турбината,свалихме е пратихме е за ремонт и ще видим как ще е след ремонта....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    На VW e 700 na 1000km
                    Ай стига бе....за мен това са неверни данни.....сменям маслото на 10 или 15 хиляди в зависимост.......карам и бензин и дизел....при дизела почти не доливам....при бензина макс литър за тези километри.....говоря за над 10 годишни коли......
                    Ако погледна тези данни който давате...то излиза, че доливате повече литри масло, за 10....хил.....колкото при самата смяна..........а какво да кажат в белите държави дет сменят маслото м/у 15..хил...и 30...хил...км
                    п.п....излиза, че в повечето случай четете неверни неща......мотора ако е що годе в ред, няма начин да има такъв разход на масло, който обявявате...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Ай стига бе....за мен това са неверни данни.....сменям маслото на 10 или 15 хиляди в зависимост.......карам и бензин и дизел....при дизела почти не доливам....при бензина макс литър за тези километри.....говоря за над 10 годишни коли......
                      Ако погледна тези данни който давате...то излиза, че доливате повече литри масло, за 10....хил.....колкото при самата смяна..........а какво да кажат в белите държави дет сменят маслото м/у 15..хил...и 30...хил...км
                      п.п....излиза, че в повечето случай четете неверни неща......мотора ако е що годе в ред, няма начин да има такъв разход на масло, който обявявате...
                      Аз не говоря по това, кой какво е поснал, а в преживяни ситуации.
                      Свикнал си на италианки.
                      Само те нямат апетит към маслото
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Мерси за мненията! Ще пробвам да установя, дали харчи, когато я понатискам или си харчи принципно и ще видим. Още веднаж, мерси за мне ията!

                        Comment


                        • #13
                          Мисля, че колегата е изпуснал една нула. Няма такава кола, за която да е нормален разход 4 литра на 10 хил км! Това са абсолютни небивалици.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Love Italian cars Покажи съобщение
                            Мисля, че колегата е изпуснал една нула. Няма такава кола, за която да е нормален разход 4 литра на 10 хил км! Това са абсолютни небивалици.
                            Engine oil consumption
                            Max engine oil consumption is usually
                            400 grams every 1000 km.
                            When the car is new, the engine needs
                            to run in, therefore the engine oil consumption
                            can only be considered stabilised
                            after the first 5000 - 6000 km.

                            Tова го пише на 233 страница в Owner manual
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
                            ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vessy007 Покажи съобщение
                              Engine oil consumption
                              Max engine oil consumption is usually
                              400 grams every 1000 km.
                              When the car is new, the engine needs
                              to run in, therefore the engine oil consumption
                              can only be considered stabilised
                              after the first 5000 - 6000 km.

                              Tова го пише на 233 страница в Owner manual
                              Този който е съставил този "Owner manua.." е бил по пиян от мен в момента, или е печатна грешка....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X